čtvrtek 25. prosince 2014

My black Christmas.. ♥

Last christmas
Vánoce jsem vždycky milovala, jen ty dva poslední roky byly úplně nanic. Letos se ale Ježíšek překonal. Ano, tento článek bude o dárcích, stejně je to všechno o dárcích, této generaci jde jen o iPhony a peníze. Rodina se sejde u jednoho stolu, zpíváme koledy, jíme, to je stejné už 15 let, já jsem teda vždycky ráda a děkuji Bohu, že tady ještě babčulinda s dědouškem jsou, ale stejně se vždy nejvíc těším na dárky. A na cukroví, of korz.
Od září mám nahoře 6 kg, yeah, takže po Vánocích se musím dát zase do formy.
Když už jsme u té šestky, jsem hodně velká fanynka firmy Apple, takže když mi Ježíšek slíbil mobil i laptop od ní, skákala jsem do stropu, tak snad během jara dorazí do mého kutlochu(*můj pokoj)
Laptop by se mi hodil jako dar z nebe, aspoň do dalšího ročníku, jelikož ty tuny sešitů a neustálé psaní rukou mě ubijí. Navíc neustále děláme projekty, prezentace a kdo by vlastně nechtěl být v hodině na facebooku či nepsat článek na blog? Hihi
Christmas | via Tumblr




Co se týče mé oblíbené kosmetiky, naši mi kosmetiku nedávají, jelikož ji neumí vybírat, takže jsem v pátek zajelaa do Olympie, kde nám btw konečně otevřeli Starbucks, a nakoupila si pár věcí, prvně jsem asi půl hodiny slintala u Chanelu a NARS, ale pak jsem si za ty prašulky koupila tři věci od Benefitu, řasenku They're real v menší verzi, abych si ji prvně vyzkoušela, než investuji do větší, dále pak bázi pod makeup a Hello Flawless pudr ♥

Přímo od Sephory jsem si pořídila mýdlo a scrub s vůní pivoňky, kapesní zrcátko se světýlkama, abych se mohla upravovat i ve tmě, žejo, nutně to prostě potřebuju :F
A malou kazetku se stínama a dva lesky na rty.

Nad čím jsem ale čučela, jsou dvě rtěnky od M.A.C., jeden odstín absolutně omfg, krásná tmavě rudá barva, ta druhá, to by si snad nedala na sebe ani ta největší barbie :D

Zastřihovač chloupků v nose, který jsem fakt hrozně moc chtěla a potřebovala,který nějak nestříhá, termohrníček,který, i když je růžový, je absolutně boží, 4 knihy, jedna z nich je Hvězdy nám nepřály, anglickou verzi jsem si přivezla v dubnu z Londýna, takže co dělat s českou? Hello Kitty Mp4 přehrávač, aha. Ale je fakt cute.
Jak můžete vidět, vyfotila jsem jen Mp4 a zastřihovač, jelikož jsem byla moc líná hledat ty ostatní věci :F A ty knihy teda...


Dva parfémy/voňavky/toaletní vody/ nebo co to vůbec je, ale voní to božsky. Jedna je Beckham, ale nevím jestli od Davida nebo Victorie :/ A druhá je super-malá-dokonalost od Burberry ♥
 A poslední dva dárky, jeden je tedy už dole v botníku, jsou to nové boty na snowboard, omgf, miluju je ♥♥♥ a poté, vůbec nechápu, jak to naše napadlo, ale je to snad největší překvápko!

Stolní hra Game of Thrones, jeden z mých nejoblíbenějších seriálů :3



Potom už jsem nacházela jen měkké dárky, svetr, mikina, papuče, rukavice :3
Btw, to pozadí fotek, je absolutně dokonalá deka se sobíkama, jen by mohla být černá...


Tyto Vánoce jsem si opravdu hodně užila, za všechny dárky jsem tak strašně moc vděčná, nikdy jsem tolik věcí nedostala :3 Doufám, že jste si užili Vánoce, že jste dostali, co jste chtěli :3




Žádné komentáře:

Okomentovat