pátek 26. prosince 2014

My thoughts

Myslím, že snad nikdo už nepíše názvy článků v češtině. Nevím, někdo si asi chce nalákat anglické čtenáře, ale spíš je to tím, že v angličtině zní všechno nejlépe. Až na sprosté nadávky. Ty máme, bez urážky, nejlepší.
new year

Miluju jednu věc. To, když nikdo není doma a já si můžu jít bez problému někam zapálit.
No, teď to fakt nejde, což je celkem nanic, jelikož mám fakt chuť. Znáte to někdo? Že něco hrozně chcete, ale nemůžete to mít. Není to jen případ cigarety. Víte, že toho kluka vážně moc chcete, ale jste příliš ošklivá. Hrozně moc chcete ty boty, ale jsou na vás příliš moc drahé.

Když se tak ohlédnu na rok 2014, byl pěkně na hovno. Totálně. Ne, nic dobrýho se fakt nestalo.
Jen to špatný. Fakt mi jsou ti lidi, kteří na konci roku říkají, že v novém roce se stane něco velkého, budou cestovat, změní se, bla bla bla. Celý we♥it a tumblr je zaplavený fotkama tohoto typu. Už se těším speciálně na ten: Page 1 of 365.¨

Asi bych si taky mohla zkusit dát nějaký předsevzetí. Zhubnout bych fakt potřebovala, ale to jsem si dávala už asi třikrát a dávají si to všichni, tak na to kašlu a nechám to osudu.
Učit se? Nevím nevím, asi až ve čtvrťáku. Sice první týden po prázdninách píšu 9 testů, ale chill, žejo....
Možná se budu víc věnovat jazykům, které se učím---> ruština, norština.
Anglicky už umím skoro perfektně, sice mám pořád co zlepšovat. Taky bych se ráda začala učit japonsky nebo německy, uvidím.

No, jedno předsevzetí stačí, ať toho není moc.

New Year 🎉🎊😄😣
Almost there !! 💙2015**

No a teď nějaký boží obrázky ♥♥♥
Untitled...
Dreamsantisocial

PS: UŽ SNĚŽÍ!!!

Žádné komentáře:

Okomentovat